#113 > 13 is my lucky number!

13 augustus is het tijd voor een leuke Winactie!

Zo'n 11 jaar geleden maakte ik mijn eerste knuffel voor de verkoop. 
Een originele URF! (later kwam daar een Ogel bij, dus daar heb je 
gelijk de naam van de webshop: STUDIO URF&OGEL. 


Wat kun je winnen?
Jouw eigen favoriete product/wishlist!



Wat moet je doen:
• Zoek bovenstaande post in mijn IG feed of op Facebook
• Volg STUDIO URF&OGEL (Facebook) en/of STUDIO URF&OGEL (Instagram)
• Reageer onder die post en laat me weten wat je favoriete product is uit de webshop.
Met andere woorden: Wat mag er niet ontbreken op je wishlist!

Delen en taggen is niet verplicht, maar ik zou dit natuurlijk wel heel leuk vinden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd;-)

Doe mee en maak een kans! De winnaar wordt dinsdag 13 augustus bekend gemaakt!
SUCCES!